Jubilarac za Awaken Realms obilježit će kombinacija novog i starog. Novo je WOW!

Awaken Realms je po običaju u ovo doba godine objavio svoju najavu projekata za 2024. Kako im je ovo jubilarna 10 godina postojanja, može se reći da su se iskazali s novim/starim projektima.

Sve kreće od reprinta poznate evergreen igre Castles of Burgundy special edition.


Tu nema nepoznanica. Predivan i skup reprint visoko cijenjene igre bit će dostupan od Q2 2024 za pledge na Gamefoundu. Fanovi, zabilježite to u svoje kalendare.

Slijedeća najava također je vezana uz reprint jedne stare i dobre igre, ali naravno u special edition. Ovdje je riječ odobro poznatoj i nadasve hvaljenoj igri Puerto Rico, još jednom klasiku iz Ravensburgera.


Iako možemo očekivati novi art style i vjerujemo, bar nekakve minijature, za sad je vidljiva samo slika brodića, ali sigurni smo da još nešto skrivaju u rukavu. Kampanja bi trebala krenuti u Q3 2024.

I tako malo po malo dolazimo do novih igara.

Prvi je u najavi Grimcoven, novi boss battler za 1-4 igrača, smješten u tamni viktorijanski svijet gdje je samo lov bitan.

Igrači će imati uloge lovaca na čudovišta, a prema najavi ovo neće biti kampanja, što je pozitivno jer će igrači moći birati kojeg lovca žele suprotstaviti kojem čudovištu. Tijekom igre upotrebljavati će se kockice za micanje po ploči, stvaranjem combo poteza i skupljanju Lamenta. Ali, treba biti pažljiv, jer previše istoga moglo bi igrača pretvoriti u čudovište protiv kakvog se i bori. Svaki boss bi trebao biti jedinstven sa svojim načinom igranja tako da bi mogao predstavljati popriličan izazov za lovce. Živi bili pa vidjeli.

Kampanja bi trebala krenuti u Q2 2024.

Za kraj smo ostavili najveću najavu; poslasticu čak bi se usudili reći, Lands of Evershade, novitet za koji tvrde da je hibrid RPG i board game. Lands of Evershade je igra za 1-4 igrača od dizajnera Krzystf Piskorskog (odgovornog za ISS Vanguard i Tainted Grail).

Najavljuju se nove mehanike i sistemi sve od kreacije lika pa do načina upotrebe opreme koju će igrači nositi. Borbe bi trebale biti epske ali u dungeon crawler stilu, gdje će sve od skilova do opreme biti bitno. Npr. navedeno je da baklja u storytelling dijelu može biti sredstvo koje će ti osvjetiliti neke puteve, dok će u borbi biti oružje sa kojim ćeš npr. moći izazvati eksploziju.

Detaljnije informacije možemo očekivati kasnije ove godine jer je kampanja najavljena tek za Q4 2024.

Ete ga – očekuje nas uzbudljiv jubilarac – veselimo se ovoj godini!

Ima toga još...